Велике слово – ШКОЛА!

Це скарб найкращий кожного народу, це ключ золотий, що розмикає пута несвідомості, це шлях до волі, до науки, до добробуту. У вселюдському  житті  тільки  той народ  і  бере перемогу, який має найкращу школу
Софія Русова

Провідною метою кожної освітньої реформи, в тому числі НУШ, є підвищення якості освіти. Тож, учителю сучасної  школи варто  орієнтуватися на головні компоненти  Концепції нової української школи:

  1. Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.
  2. На потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
  3. Наскрізний процес виховання, який формує цінності.
  4. На педагогіку, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.

Саме ці напрямки роботи вчителя  математики обговорювали педагоги 21 вересня 2023 року  під час  проведення круглого столу «Перші кроки  у НУШ. Обмін  досвідом»

Завдання вчителя НУШ – не просто навчати за новими програмами, а й виховувати  і по-новому, розуміючи, приймаючи та творчо застосовуючи нові принципи освіти нового покоління.

Під час організації освітнього процесу необхідно:

  • змінювати роль педагога, як керівника освітнього процесу (учень  є активним співавтором уроку);
  • надавати перевагу дослідницьким та активним формам роботи;
  • опановувати  продуктивні способи діяльності;
  • максимально використовувати особистий досвід учня;
  • розвивати критичне мислення;
  • формувати мотивацію до навчання.

Велика  увага  була приділена і оцінюванню учнів 5 класу.

Консультант  КУ ЯМР «ЦПРПП»   Лілія Дутко