Шляхи мотивації учнів на уроках англійської мови

Всі наші задуми і пошуки перетворюються в прах, якщо в учня немає бажання вчитися
В. Сухомлинський
Мотивація є надзвичайно важливою в навчальному процесі, вона є важливою складовою успіху. Від мотивації учня залежить його успішність, глибина й міцність знань, бажання і здатність навчатися протягом усього життя. Згідно із сучасними дослідженнями, результати діяльності людини тільки на 20 % залежать від інтелекту, а на 70-80 % – від мотивації.
22 лютого 2024 року у Чернилявському ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Теодора Перуна відбувся семінар учителів англійської мови на тему «Шляхи мотивації учнів на уроках англійської мови». Захід розпочався віршем четвертокласників “I’m Ukrainian. I’m proud of Ukraine”, після якого Романик Марія Богданівна майстерно провела тренінг «Шляхи мотивації учнів на уроках англійської мови». Марія Богданівна привернула увагу учасників до важливості мотивації, роль мотивованого вчителя та вмотивованих учнів, необхідності створення мотивованого навколишнього середовища, внутрішню та зовнішню мотивацію. Особливий інтерес викликали у педагогів навчальні мотиваційні ігри та відеоматеріали.
Не залишило нікого байдужим токшоу “Health Body Care”, яке провела Фірчук Леся Михайлівна з учнями 4 класу (команди пацієнтів та лікарів). «Пацієнти» ставили «лікарям» різні запитання, на які отримували кваліфіковані відповіді, поради, просили про допомогу, демонстрували відео «У лікаря», готували постери «Здорові звички».
На заході панувала доброзичлива, творча атмосфера, педагоги були активними учасниками всіх дійств.
Висловлюємо щиру подяку Гуменюк Світлані Миколаївні, заступнику директора, за сприяння у проведенні заходу, Романик Марії Богданівні та Фірчук Лесі Михайлівні, вчителям англійської мови, за професійно проведені заняття та всім учасника за активність.
Лідія Щудлюк, консультант КУ ЯМР «ЦПРПП»