Якщо ми хочемо для майбутнього України прогресивного економічного, технологічного, екологічного сталого розвитку, то маємо розуміти, що дітям потрібно знати більше, ніж нам. Реформа НУШ змінює ставлення до освіти.
19 березня 2024 року учителі фізики Яворівської ТГ зібралися на семінарі “Оцінювання результатів навчання з фізики в новій українській школі”, щоб обговорити нові методи оцінювання в НУШ. Зокрема увага була зосереджена на формувальному та підсумковому оцінюванні, різних методиках та інструментах, спрямованих на визначення навчальних досягнень учнів згідно з вимогами програми НУШ. Цей семінар став важливим майданчиком для вчителів, де вони не лише вивчали нові методи оцінювання, але й обмінювалися ідеями щодо створення мотиваційного середовища для учнів у процесі вивчення фізики. Представлені на семінарі підходи та методи будуть корисними для учителів під час здійнювання об’єктивного та мотиваційного оцінювання знань учнів.