Сучасний етап в розвитку людства розглядають як епоху інформаційного суспільства

В цих умовах особливого значення набуває уміння знаходити потрібну інформацію і критично її переосмислювати, орієнтуватись в інформаційному середовищі для пізнання себе і навколишнього світу. Тому розвиток мислительних навичок дітей, необхідних не тільки в навчанні, але й у повсякденному житті, є основним завданням сьогодення. І саме школа стає ідеальним середовищем для цього.

З технологією проведення уроку з розвитку критичного мислення залежно від його предметного наповнення і дидактичних завдань, від типу (це набуття нових знань чи формування умінь), від власне навчального предмета познайомила педагогів Кам’янобрідської ЗОШ І – ІІІ ст. імені Петра Андрусіва та Добростанської ЗОШ І – ІІ ст. методист методичного кабінету відділу освіти Щудлюк Лідія Іванівна під час тренінгу «Розвиток критичного мислення учнів у процесі навчання». Методичні поради тренера переплітались із практичною роботою педагогів у групах. Це і складання сенкану, діаграми Венна, аналіз ситуації методом «шість  капелюхів». Результатами спільної роботи були задоволені і педагоги, і наставник.

Колективи обох шкіл висловлюють щиру вдячність Лідії Іванівні за заняття, на якому всім було цікаво, весело і одночасно корисно.