Головні тенденції розвитку психологічної служби в сучасних умовах

21, 23 серпня 2019 у актовій залі  Новояворівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2  відбулися серпневі наради практичних психологів і соціальних педагогів.  О. Стадник,  методист методичного кабінету презентувала звіт про методичну роботу у 2018-2019 н.р., ознайомила присутніх з листом МОН від 18.07.2019р. № 1/9-462 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти  на 2019/2020р. та листом МОН від 24.07.2019р. №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України». Присутні обговорили завдання спеціалістів служби щодо формування готовності  учасників освітнього процесу до роботи в умовах Нової української школи та реалізації нових Державних стандартів освіти. О.Артимович, практичний психолог Рясне-Руського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» порекомендувала колегам особливу увагу звернути на матеріали, що подано у посиланнях в листі про напрями роботи.

О. Стадник наголосила  учасникам наради,  що концепція Нової української школи передбачає перезавантаження української освіти з оновленням існуючого алгоритму професійної діяльності та переглядом методології роботи з учнями, батьками, учителями; зміну акцентів та пріоритетів з процесу на результат з використанням ефективних методів практичної психології та соціальної роботи. Саме психологічна служба покликана навчити як жити в злагоді з самим собою і з іншими, і як вступати в стосунки зі світом, щоб життя приносило задоволення. Тому першочерговим завданням працівників психологічної служби є пошук дієвих засобів і методів профілактичної, корекційної, просвітницької та розвиткової роботи. Також до відома практичних психологів і соціальних педагогів доведено наказ МОН від 02.08.2019р. № 1052 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Корекційно-розвиткові програми» з метою підвищення професійного  рівня і розвитку творчого потенціалу фахівців психологічної служби.