Коучинг – нові ролі учителя

Часто буває, що для досягнення мети у людини є все, крім впевненості в собі (усталені звички, страх нового), або віри в можливість поліпшень (упередження), або просто-напросто немає чітких дій (хочу, але нічого цілеспрямованого не роблю).

19 травня на курсах підвищення кваліфікації для учителів освітньої галузі  “Мистецтво”, музичних керівників ЗДО, учителів трудового навчання обговорювалося можливості та потенціал коучингу для покращення освітнього процесу. Спікером заняття була Галина Романик, методист методичного кабінету, яка   демонструвала учителям як допомогти учням розпізнати і позбутися від бар’єрів, які заважають досягненню бажаного результату, побачити можливості і почати діяти. Причому бажання діяти у того, хто навчається з коучем стає усвідомленим, оформленим і тому сильним.

Присутні курсанти переконалися, що коучинг допомагає зробити бажане дійсністю і привести дії учнів у відповідність до їх особистих цінностей і своїх бажань, відійти від нав’язаної сторонньої думки інших людей.

На завершення навчання  Богдан Станько наголосив, що сучасний освітній процес повинен бути центрованим на тих, хто навчається, де роль учителя більш схожа на ту, що відіграє коуч або консультант, та полягає у тому, щоб скеровувати, розкривати  і використовувати внутрішній потенціал кожного учня.

Дякую Галині Володимирівні за цікаву та динамічну співпрацю, яка надихає на нові педагогічні звершення.

Богдан Станько