3 червня 2020 року учителі хімії та біології продовжили дистанційне навчання на курсах підвищення кваліфікації при методичному кабінеті відділу освіти Яворівської райдержадміністрації за допомогою сервісу Zoom. Тема заняття «Модель сучасного уроку: новітні методи та підходи до навчання» (Модуль 3. Педагогічна практика моделювання уроків із використанням інноваційних форм роботи з учнями).
Оксана Окулова, вчитель хімії опорного закладу «Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Франка», для слухачів курсів, з власного досвіду роботи, презентувала модель навчання «Змішане навчання». Оксана Володимирівна зазначила, що найголовнішим результатом проведення уроків у технології «змішаного навчання» є набуття кожним учнем індивідуального навчального досвіду. Учням дуже подобаються такі уроки і, безумовно, вона буде продовжувати працювати, поєднуючи традиційні методики та елементи «змішаного навчання».
На занятті слухачі курсів презентували, з власного досвіду роботи, модель сучасного уроку хімії та біології із використанням інноваційних форм роботи з учнями, а саме: проведення інтегрованих уроків (О.Я.Чопек, вчитель хімії та біології Середкевицького НВК), використання відео дослідів, навчальних фільмів (О.Ф.Мацелюх, вчитель хімії Котівської ЗОШ, О.Ф.Жук, вчитель хімії та біології Грушівської ЗОШ), використання інтерактивних вправ (Н.І.Никіль, вчитель біології Любинської ЗОШ, Д.С.Гунькало, вчитель біології Чернилявської ЗОШ, З.М.Карпа, вчитель біології Нагачівської ЗОШ), використання мотиваційних відео фільмів, проведення уроку брейн-ринг (Г.І.Баран, вчитель хімії Староярської ЗОШ), уроку-гри (О.Ю.Пелиньо, вчитель хімії та біології Новинської ЗОШ), використання одного з прийомів розвитку критичного мислення «Кубик Блума» (Л.М.Пашко, Свидницький НВК), ігрові елементи, використання Інтернет-сервісу мультимедійних дидактичних вправ LearningApps (У.О.Глущенко, вчитель хімії Яворівської ЗОШ №2, М.М.Пйонтковська, вчитель хімії та біології Дацьківської ЗОШ), створення 3D моделей на платформі TIN KER CAD (С.М.Гангур, вчитель біології опорного закладу «Краковецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Романа Шухевича»), використання цікавих відеофільмів, інформаційних матеріалів, історичних фактів (Н.І.Гаращук, вчитель хімії Новояворівської ЗОШ №2), використання тестів, проектів, відеодослідів (З.А.Марків, вчитель хімії та біології Шклівської ЗОШ), створення лепбуків (Г.І.Солук, вчитель хімії Рясне-Руського НВК), урок «Перевернутий клас» на тему «Птахи» (О.Р.Ольшанська, учитель біології опорного закладу «Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Франка»).
Дякую колегам за співпрацю та активну участь.
Оксана Флис, методист методичного кабінету