Учитель = стрес?

Беззаперечно, професія вчителя вимагає значного інтелектуального напруження з метою найкращого викладання освітнього матеріалу, яке, у свою чергу, може спричинити стресову ситуацію. Щодня, використовуючи свій розумовий та інтелектуальний потенціал, учитель має вміти працювати з цілим класом учнів, зацікавити їх слухати, навчатись і засвоювати корисну інформацію. Так, це дуже непросто!

Як    покращити стресостійкість  освітян  вчителям  математики    7  грудня  2022  року  розповіла практичний  психолог  КУ  ЯМР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Іванна Кунанець . Підвищити стресостійкість, зберегти позитивний психологічний стан і зміцнити власне здоров’я можливо за допомогою релаксації (аутотренінг, медитація, сміхотерапія, кольоротерапія, ароматерапія, йога, творчі спроби самовираження), рекреації (фізкультура, дихальні вправи); катарсису (спілкування з близькими, домашніми тваринами, захоплення мистецтвом). Це три основні шляхи до психічного, фізичного та духовного здоров`я особистості.

Отже, здоров’я може бути збережене та зміцнене тільки наполегливою працею над собою, звичкою до самодисципліни та самообмежень. Корисно побудувати власну програму збереження професійного здоров’я та захисту від професійного стресу.

У  другій   частині   семінару   вчителі  математики   вчилися  створювати  ментальні   карти  з  різних  тем  курсу  математики. Ментальні карти – технологія роботи з інформацією, яка дозволяє задіяти в роботу обидві півкулі мозку. У мережі маса інформації з цього питання. Існує багато різних назв – ментальна карта, карта роздуму, карта пам’яті, карта думок (Mind map). Це досить поширена технологія критичного мислення, яка дозволяє структурувати інформацію, розмістивши її в ієрархичному порядку.

Консультант     Лілія  Дутко