Діяльнісний підхід у Новій українській школі

Саме   під  такою  назвою  було  проведено  для  вчителів  математики  Яворівської  ТГ  12  січня  тренінг вчителем   Миклашівського  ЗЗСО  І-ІІІ ступенів, тренеркою НУШ Світланою Пилип   та  консультантом КУ ЯМР  ЦПРПП  Лілією Дутко.

Нова українська школа – середовище інтегрованого навчання, де діти можуть розвивати навички, які стануть їм у пригоді в реальному житті більше, ніж підручникова теорія. Такий підхід отримав назву діяльнісного, а його ідеї знайшли розвиток в основах Державного стандарту базової  середньої  освіти  5-9  класи НУШ.

Педагоги, працюючи   в  групах,  приходили до  висновку,  що діяльнісний підхід – це переосмислення та зміна підходів педагогів від схеми «пояснив, закріпив, перевірив» до «відкритого завдання – запитання – роботи в команді – власного пошуку – обґрунтування власної думки – радості від процесу навчання і відповідальності за те, що я можу, хочу, буду, знаю і вмію: Саме тому діяльнісний підхід в освіті – це спосіб реалізації ідей та змісту Нової української школи.

Була  цікава  робота  в  групах,  руханки. Педагоги   визначили п’ять  характеристик  діяльнісного  підходу,  складали  компетентнісні  завдання.  Вчителі  розуміють  необхідність  змін  в  освіті  та  роль  педагога   в  цьому  процесі.

Дякую  С. Пилип та  за   співпрацю,  а  адміністрації  Яворівського  ЗЗСО І-ІІІ  ступенів  №2  за  сприяння   у  проведенні  даного  заходу.

                                     Консультант   Лілія  Дутко