Методичний челендж «5 клас НУШ: орієнтири та акценти»

«З перших днів шкільного життя, — писав Василь  Сухомлинський, — на тернистому шляху навчання перед дитиною з’являється ідол — оцінка. До одного він добрий, милостивий, до іншого — жорстокий, безжалісний, невмолимий. Чому це так, чому цей ідол за одного заступається, захищає, а другого тиранить — дітям не зрозуміло. Адже не може семирічна дитина зрозуміти залежність оцінки від своєї праці, від особистих зусиль — цього їй ще не збагнути. Вона намагається задовольнити або — в гіршому випадку — обдурити ідола і поступово звикає вчитися не для особистої радості, а для оцінки. Я далекий від того, щоб взагалі вилучати оцінку з шкільного життя. Ні, без оцінки не обійтись. Але вона повинна прийти тоді, коли дитина вже розумітиме залежність якості своєї розумової праці від особистих зусиль, затрачених на навчання.»

Тому 13  жовтня   вчителі  математики  Яворівської  ТГ  на  черговій  зустрічі  обговорили  нові  методи   роботи  з  п’ятикласниками без   оцінок,   опрацювали    формувальне  оцінювання, створення  фідбеків   і  як   здійснити  семестрове  оцінювання  учнів    з  математики.

                                                                               Консультант  Лілія  Дутко